Första Janurai

 
Då var det första dagen på det nya året, och den har jag spenderat med att städa undan på mitt rum. Det var så stökigt innan, eftersom jag fortfarande inte hade städat undan flyttlådorna sedan jag målade rummet... Men nu är det färdig städat och det känns riktigt skönt. För att fixa lite mysigare stämning här inne har jag för tillfället tänt ett doftljus, det luktar så gott :D Ljus är ett jättebra sätt att få det mysigt.
 
Ljuset är köpt på Lagerhaus för 39kr och det luktar Hallon/papaya
 
Nu sitter jag bara här i sängen och lyssnar på musik och jag tänkte börja på den nya bloggdesignen senare. Dock så har jag absolut ingen inspiration just nu, så vi får se om jag hittar inspiration till designen någonstans, eller inspiration att göra något alls. Men det var nog allt för tillfället, ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0