Snabbinlägg här nu då:D

Godkväll, eller ja om man nu kan säga att det är en god kväll. Jag skulle gärna säga dum kväll eller ond kväll men det känns inte som något trevligt sätt att börja ett inlägg, eller??? Det kanske bara är jag som tycker det... 
Men nu till det som gör kvällen så hemsk, MIN KAMERA HAR GÅTT SÖNDER, DEN STARTAR INTE OCH OM DEN STARTAR SÅ STÄNGER DEN AV SIG DIREKT OCH SÄGER ATT BATTERIET ÄR SLUT. Trots att jag sätter i nya batterier, sånu kan jag ju inte fotografera någonting och alla mina inlägg kommer att bli bildlösa tråkinlägg *sur* Jag kommer att behöva lämna in kameran för reparation eftersom jag inte har råd att köpa en ny, men när jag har det ska jag köpa en systemkamera, den jag har nu är en vanlig långzoom digitalkamera:D
 
Men eftersom jag inte kan fotografera och lägga in bilder så kommer jag att göra ett nytt sims inlägg i morgon så ni får se hur det går för Nemi, där kommer det vara en massa bilder och färger och det kanske kan kompensera för att jag inte kan ha bilder i mina andra inlägg, är det okej?!?!? BRA! Annars så får ni stå ut med mobilbilder, det kanske kommer sådana bilder, mohahahah. Jag vill ju visa vad som händer i mitt liv, och vem orkar läsa ett sådant här inlägg, egentligen!?
 
Men nu ska jag gå och lägga mig, jag måste upp så tidigt imorgon:( Jaja godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0