Dagens... Inköp!

Hej alla ute i världen eller universum, ja vart ni än befinner er:)
 
Idag skulle jag åka hem med min mamma från skolan, men hon var jättelångsam så medan jag vänt5ade på att hon skulle sluta jobba så gick jag omkrig i en massa affärer. Jag köpte massa örhängen och en ring, är superglad för jag har velat ha en sådan ring hur  länge som helst:)
Här är ringen, den är köpt på Cubus för 59kr. Jag har färg på min tumme ser jag:) 
Min syster har haft en liknande ring som jag alltid snodde av henne så fort jag kunde, har letat efter e
 
 
 
n sådan här ring i flera år! 
Örhängen, jag ville ha mustascherna, haha:) Kostade 20kr på TGR. Den ena mustaschen har råkat ut för min målarfärg och har blivit svart, det är därför den inte finns där längre:)
Dessa örhängena är köpta på H&M för 49.50. 
Jag tyckte dom var supersöta:)
Mitt sista inköp är den här anteckningsboken från Lagerhaus, den kostade 19kr
Tack och hej, det var allt från mej! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG HAR LIKADANA EARCLIFFS MED STJÄRNOR!!!!!!!!! :D

Svar: DOM ÄR SJUKT FINA JUEEEE :D
Gabbi Garbage

2013-10-18 @ 22:36:14
URL: http://glammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0