Dagens... Citat

Hejsan:D 
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan, jag slutade för två, TVÅ, timmar sedan. Sjukt jobbigt att det tar två timmar från skolan och hemX.x men på bussen idag kom jag på att jag ska göra en ny kategori, Dagens... Och där ska jag lägga upp något som jag tycker är bra under dagen, ett citat en färg vad som helst egentligen. Något som jag kan koppla till min dag helt enkelt. 
Och i det första "dagens" inlägget tänkte jag ha ett citat:D
 
 
Det är precis så jag tycker att det ska vara, man lever sitt eget liv, är glad skrattar åt vad fan man nu tycker är kul. Och alla som är så bistra och dystra alltid borde ta efter det, var lite glad? Det skadar ju ingen att le:) Om alla skulle le lite mer så blir alla gladare. Det är åtminstone vad jag tror, ni kan ju säga vad ni tror i en kommentar. 
Jag försöker leva efter detta iallafall, jag vill vara mig själv sticka ut och inte vara som alla andra, därför att jag tycker att det blir tråkigt då, vi är ju inte robotar liksom. 
En gång i tiden försökte jag låta bli att sticka ut, men jag trivdes inte alls med det, jag var bara rädd för att bli mobbad. Så ska det väl inte behöva vara, eller?!?!? Men nu är jag iallafall den färgglada personen jag vill vara. 
Tack och hej leverpastej! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0