2 dagar

Jag tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg här och tala om att det bara är två dagar ,TVÅ DAGAR, kvar tills the sims 3 into the future kommer. Jag kan knappt vänta, jag vill att det ska komma nu. Jag längtar som fasen efter att kunna bygga robotar som kan städa och laga mat osv. då kan mina simmar få fokusera på sina karriärer och familjer. Mycket bättre. Det tar ju så sjukt låg tid när man ska behöva städa och laga mat hela tiden, och det blir för dyrt om de ska ha hembiträde och beställa pizza varenda dag:)
Slänger in en bild på en sim som åker hoverboard(flygbräda eller något på svenska) jag tycker spelet verkar så sjukt roligt och jag vill ha det nuuu :) 
Okej nu ska jag bara vänta vänta vänta i två dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0