Städade hela dagen

Hejsansvejsan
Jag städade på mitt rum hela dagen igår, men jag blev ändå inte klar;o därför kom det aldrig upp några bilder hehe... Och just nu är jag alldeles för trött för att orka fortsätta städa, så det får vänta till helgen, och bilder på mitt rum kommer också till helgen då.
Jag tänkte säga en sak till nu, IMORGON SKA JAG GÅ OCH SE NICKELBACK I DANMARK:D Jag är så glad, det är min första "riktiga" konsert, jag har varit på några tidigare med osignade band och på skolkonserter och så men inte någon med ett stort känt band.
Eftersom jag kommer vara i Danmark hela kvällen kommer jag inte kunna blogga då:( Och på torsdag kommer jag vara helt död eftersom jag stiger upp klockan sex O.o Menmen, jag ser ändå fram emot konserten. Och jag tror att jag ska ta med min kamera och då kommer det komma upp bilder på torsdag:DDDD
Hejsvejs i lingonskogen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0