Nu har jag inte bloggat igen....

HEjsan människor och andra vareleser på jorden^^

Nu har jag inte bloggat på mer än en vecka igen, men det är så att jag helt enkelt inte alls har orkat. Jag har varit jättedeprimerad hela veckan. Därför att min katt är sjuk, och vi kommer behöva avliva henne. Jag har haft henne i 10 år och hon är min bästis, hon har alltid funnits där när jag har mått dåligt och jag har alltid hjälpt henne när hon har varit sjuk tidigare. Men nu mår hon så dåligt att vi inte kan rädda henne. 
en bild på min lille sötnos:) 
Jag vill verkligen inte att hon ska dö ;c
 
okej det var allt jag hade att säga nu, jag ska försöka komma igång och blogga igen på allvar nu, jag behöver tänka på annat, annars kommer jag helt enkelt bli ännu mer deprimerad:C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0